Yosh!! Finally I've got a weekend off...yesterday I was in MOT assisting in LSCS when Arvind call me that my call on Saturday has been replaced by Usamah...yeah!! Nice to hear that...if not now I would be in the screening room entertaining the pregnant mothers...fuh!!

Now I can relax and enjoy my weekend before get into the busy life in labor room!! Kamon!! Starbucks is really a nice spot to lepak2!!
Next entry -- Power Nap
H.O yeah!!








3 comments:
Huh..jadi Doctor bley la nak dok lepak kat Starbucks..huhu
baru la ada "gaya" doktor lepak kat stabuck, mmg sgtttt cool.
Bagi yg tak berduit ni ..jangan la ngade2 nak gi situ..huhu
Ha...bely jer..nak edit pic..tu mmg kegemaran lar..lagi lagi kalo nak mencantikkan pic ..
hey..hey..ni case presentation tak siap lagi I(now dah 2.a.m) still sibuk bag comment kat org)
bubuy!
hohoho.. finally u got a day off. Masa student, day off ni cm biasa jer.. siap masa xpatut off pun tetibe off..
mesti rasa cm dunia ni aku yg punya...
fir: heheh..ok gak tuh..bile ko free laa try edit dan cantikkan gambar...no hurry man...buat yg kreatif lagi menawan gitu..cewah demand lebih2 pulak..hehe!!
awie: haha..tuhlaa..aku mase student dulu mmg tak nyesal pon escape sane sini sbb dah bole predict mase h.o sure tak bole nak curi tulang..best2!!he!
Post a Comment